15 Aralık 2013 Pazar

Beyonce Xo Şarkı Çevirisi

Beyonce Xo Şarkı Çevirisi

You love is bright as ever 
Sen hiç olmadığı kadar parlak aşksın 
Even in the shadows 
Karanlıkta bile 
Baby kiss me 
Bebeğim öp beni 
Before the turn the lights out 
Işıkları kapatmadan önce 
Your heart is glowing 
Senin kalbin parlıyor 
And I'm crashing into you 
Ve ben içine çarpıyorum 
Baby kiss me 
Bebeğim öp beni 
Before they turn the lights out 
Onlar ışıkları kapatmadan önce 
Before they turn the lights out 
Onlar ışıkları kapatmadan önce 
Baby love me lights out 
Bebeğim ışıklar kapanmadan beni sev 


In the darkest night 
En karanlık gecede 
I'll search through the crowd 
Karabalık boyunca arayacağım 
Your face is all that I see 
Bütün gördüğüm senin yüzün 
I'll give you everything 
Sana herşeyi vereceğim 
Baby love me lights out 
Bebeğim ışıklar sönerken sev beni 
Baby love me lights out 
Bebeğim ışıklar sönerken sev beni 
You can turn my light down 
Sen ışığımı kapatabilirsin 

[Verse 2] 
[Dize 2 ] 
We don't have forever 
Sonuza kadar yokuz 
Baby daylight's wasting 
Bebeğim gün ışığı boşa harcanıyor 
You better kiss me 
Beni daha iyi öpebilirsin 
Before our time is run out 
Zamanımız bitmeden önce 
Nobody sees what we see
Kimse bizim gördüklerimizi görmüyor 
They're just hopelessly gazing 
Onlar sadece umutsuzca bakıyorlar 
Baby take me 
Bebeğim beni al 
Before they turn the lights out 
Onlar ışıkları söndürmeden önce 
Before time is run out 
Süre bitmeden önce 
Baby love me lights out 
Bebeğim ışıklar kapanmadan sev beni 


In the darkest night 
En karanlık gecede 
I'll search through the crowd 
Kalabalık boyunca arayacağım 
Your face is all that I see 
Bütün gördüğüm senin yüzün 
I'll give you everything 
Sana herşeyi vereceğim 
Baby love me lights out 
Bebeğim ışıklar kapanmadan sev beni 
Baby love me lights out 
Bebeğim ışıklar kapanmadan sev beni 
You can turn my lights out 
Sen ışığımı kapatabilirsin 

[Chorus] 
[Nakarat] 
I love it like XO 
XO gibi sevdim 
You love me like XO 
Beni XO gibi sev 
You kill me boy XO 
Beni XO gibi öldür 
You love me like XO 
Beni XO gibi sev 
All that I see 
Bütün gördüğüm 
Give me everything 
Bana herşeyi ver 
Baby love me lights out 
Bebeğim ışıklar kapanmadan sev beni 
Baby love me lights out 
Bebeğim ışıklar kapanmadan sev beni 
You can turn my lights out 
Sen ışığımı kapatabilirsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder