15 Aralık 2013 Pazar

Beyonce No Angel Şarkı Çevirisi

Beyonce No Angel Şarkı Çevirisi

[Verse 1] 
Baby put your arms around me 
Bebeğim, kollarını etrafıma dola 
Tell me I'm the problem 
Sorunun ben olduğumu söyle 
Know I'm not the girl you thought you knew and that you wanted 
Biliyorum, istediğin ve bildiğin tarzda bir kız değilim 
Underneath the pretty face is something complicated 
Bu güzel yüzün altında karışık bir şeyler var 
I come with a side of trouble 
Belanın bir tarafı ile geliyorum 
But I know that's why you're staying 
Ama biliyorum sen de bu yüzden kalıyorsun 

[Hook] 
Because you're no angel either, baby 
Çünkü, sen de bir melek değilsin 
Because you're no angel either, baby 
Çünkü, sen de bir melek değilsin 

[Verse 2] 
You're not an angel either, but at least I'm trying 
Sen de melek sayılmazsın, ama ben en azından deniyorum 
I know I drive you crazy, but would you rather that I be a machine 
Biliyorum seni delirtiyorum ama bir makina olmamı mı tercih ederdin? 
Who doesn't notice when you late or when you're lying 
Geç kaldığını ya da yalan söylediğini farketmeyen 
I love you even more than you I thought you worried for 
Endişendiğimi düşündüğünden daha çok seviyorum seni 

[Hook] 
Because you're no angel either, baby 
Çünkü, sen de bir melek değilsin 
Because you're no angel either, baby 
Çünkü, sen de bir melek değilsin 

[Bridge] 
Tell me do you want to ride
Sürmek ister misin, söylesene 
Tell me do you want to ride 
Sürmek ister misin, söylesene 
Ride around, ride around 
Etrafta, etrafta 
Ride around 
Etrafta 
Will you ride around with that H-town 
H-kasabasında gezmek ister misin? 
If there's candles near your bed, no need for a spell 
Yatağının yanında mumlar varsa, büyüye gerek 
Stop acting so scared, just do what I tell 
Korkmuş gibi davranmayı kes, sadece dediğimi yap 
First go through my legs, go back on your head 
Önce bacaklarımla başla, kafanı geriye yasla 
And whatever you want, yeah baby I'll bet it comes true 
Ve her ne istersen, evet bebeğim heps, gerçek olacak bahse girerim 

[Repeat Verse 1] 
Baby put your arms around me 
Bebeğim, kollarını etrafıma dola 
Tell me I'm the problem 
Sorunun ben olduğumu söyle 
Know I'm not the girl you thought you knew and that you wanted 
Biliyorum, istediğin ve bildiğin tarzda bir kız değilim 
Underneath the pretty face is something complicated 
Bu güzel yüzün altında karışık bir şeyler var 
I come with a side of trouble 
Belanın bir tarafı ile geliyorum 
But I know that's why you're staying 
Ama biliyorum sen de bu yüzden kalıyorsun 

[Hook] 
Because you're no angel either, baby 
Çünkü, sen de bir melek değilsin 
Because you're no angel either, baby 
Çünkü, sen de bir melek değilsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder