28 Ağustos 2013 Çarşamba

Tarık Mengüç Rock'n Coke'ta Niye Yokum Şarkı Sözü

Tarık Mengüç Rock'n Coke'ta Niye Yokum, Müzik dünyasına şak şuka adlı eğlenceli şarkı ile giriş yapan şarkıcımız dinleyici tarafından çok sevilmişti.Uzun bir aradan sonra tekrar dönüş yaptı.Şarkının sözleri gerçekten çok ilginç ve eğlenceli müzik olarakda insanın içini kıpır kıpır yapıyor insanın kalkıp oynayası geliyor.Yeni çıkması rağmen Youtube vb. sitelerde en çok dinlenen şarkılar arasında yer almaktadır.



Tarık Mengüç - Rock'n Coke'ta Niye Yokum Şarkı Sözü:
gerekirse biz de rock söyleriz
gerekirse dj’le eğleniriz
çok istiyorsan kafa sallarız
çadırı da kurarız da göbeği de atarız
“editors” geliyormuş bacım
listede var “jamiroquai” da
gözler fal taşı bakıyorum
peki ya ben, ben yokum

iki sene bekledim bugün gelsin diye
arasınlar “tarık nerdesin?” diye
dün yolda gördüm asmışlar afişleri
listeye baktım ben yokum

yokum yokum, ben niye yokum
rock’n coke’ta ben niye yokum
dünya alem herkes orda
yokum yokum yokum yokum, ben yokum

“netsky” de tweetini atmış
biz de bu sene geliyoz diye
dur be bacım bir şey diyorum
iki dakika oynama hele

“arctic monkeys” geliyormuş gacı
festivale çek be arabacı
“hurts” geliyormuş diye duydum
ama neden ben yokum

iki sene bekledim bugün gelsin diye
arasınlar “tarık nerdesin?” diye
dün yolda gördüm asmışlar afişleri
listeye baktım ben yokum

yokum yokum, ben niye yokum
rock’n coke’ta ben niye yokum
dünya alem herkes orda
yokum yokum yokum yokum, ben yokum

“prodigy” geliyor da
tarık kardeşiniz kadar eğlendirebilecek mi
asıl soru şu kafamda
o bunu yapabilecek mi

İlgili Aramalar: Tarık Mengüç Rock'n Coke'ta Niye Yokum Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder