28 Ağustos 2013 Çarşamba

Burcu Güneş Sen Kaybı Şarkı Sözü

Başarılı sanatçı Burcu Güneş Sen Kaybı adlı 'Gül Kokusu' albümünden olan şarkısı sevenleri tarafından çok beğenildi.Şarkının söz müziği Eflatun'a aittir.Bestesini ise Mustafa Ceceli yapmıştır.





Burcu Güneş - Sen Kaybı Şarkı Sözleri:
Aşkları döküldü kalbimin senden sonra
Saçları uçuştu yüreğimin
Aklımı gören olmadı bir daha

Bazı aşklar ölümsüzdür bazıları doğuştan fani
Bazı aşklar günahsızdır bazıları doğuştan cani 

Bazı aşklar hükümsüzdür kaybolan sen ve ben gibi

O kadar kanıyorum kanıyorum
Yinede yaranamıyorum sana
Sen kaybından ölüyorum ölüyorum

O kadar bakıyorum bakıyorum
Yinede görünemiyorum sana
Sen kaybından anlasana


İlgili Aramalar: Sen Kaybı Şarkı Sözleri, Burcu Güneş Sen Kaybı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder