12 Ağustos 2013 Pazartesi

Gökhan Özen İki Yeni Yabancı Şarkı Sözü

Gökhan Özen İki Yeni Yabancı, Yıllardır şarkılarını hep dinlediğim ve bir çok şarkısınında hafızalardan silinmediği takdir ettiğim sanatçılardan biri olan Gökhan Özen yep yeni Milyoner adlı albümünden olan İki Yeni Yabancı adlı şarkısının sözleri sitemize eklenmiştir.Şarkıyı kendimde dinledim ve çok beğendim bu sene Gökhan Özen çok güzel şarkılar yapıyor.En çok dinlediğim yeni şarkılar arasında ''Budala'' adlı şarkısıda var oda çok eğlenceli bir şarkı dinlemenizi tavsiye ederim.


Gökhan Özen - İki Yeni Yabancı Şarkı Sözü:
Dargınım , olanlara kırgınım bugünlerde
Eldeki avuçtaki yok kalmadı
Çok değil birkaç güne toplarım demiştim ya
Toplanan eşyalar gibi kolay olmadı
Öyle bir kırıldı ki yüreğim onarılmıyor
Kaldı ki yaşanmışı sileli kalp affetmiyor
Sen affet,beni bu aşktan azat et 


Ne yana baksam olmaz
Seni gördüğüm yerde konuşacak sözüm yok,eski cümleler nerede?
İki yeni yabancı dost olur mu sence birbirine?
Beni senden azat et
Ben de severim belki yerine,evli evine köylü köyüne..

 
İlgili Aramalar: Gökhan Özen İki Yeni Yabancı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder