23 Ağustos 2013 Cuma

Koray Candemir Kalan Giden Benim Şarkı Sözü

Koray Candemir Kalan Giden Benim, Rock müziğin başarılı şarkıcılarından olan sanatçımız ikinci solo Yarım Kalan albümünü çıkardı.Albümün çıkış parçası olan Kalan Giden Benim şarkısına ilk klip çekildi.Şarkının sözleri Esin İris'e ait olup besteside Koray Candemire aittir.




Koray Candemir - Kalan Giden Benim Şarkı Sözü:
Bu son gündüz
Bu son serin gece
Boğuk, ölümsüz
Baktıkça kendime

Bu söz kalsın
Bu son ses içimde
Soğuk, ömürsüz
Vardıkça kendime

Üzülmesin onlar hiç
Kalan giden benim 

Zamansız en çabuk
Yanan sönen ateş benim

Bugün sonsuz
Bu ilk düşen hece
Kırık, yarınsız
Tek perde kendime

Bu son gündüz
Bu son serin gece
Boğuk, ölümsüz
Baktıkça kendime

Üzülmesin onlar hiç
Kalan giden benim
Zamansız en çabuk
Yanan sönen ateş benim


İlgili Aramalar: Koray Candemir Kalan Giden Benim Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder