5 Ocak 2013 Cumartesi

Grogi - Dur Daha Yeni Başladık

Ben gökdelenler arasında gezen büyük işler başaran küçük adam 
Az da olsa gücü kalan 
Sana sahneden öpücük atan deli 
Sus lan kalk yanıma gel ooo engel ol bana hadi 
Kafiyelerden dinamit yaptım üzerine sardım 
Kafilenin üzerine yürüyorum paslandın 
Bugün beni dinliyosan rastlantı değil 
Az kaldı arkama yaslanmama stilim her gün kaslandı 
Fakat insanlar gibi boş cüzdanım bu da canımı sıkar olurum yabancı 
Soyadım olsaydı Sabancı 
Böyle hissetmezdim bu punchı 
Dur daha yeni başladık 
Bu bütünün bi parçası 
Sahneleri de salladık 
Ama cebimiz boş amcası 
Beni tanımaz kalçası 
Kız tavlamak için rap yapmadım 
İşim hip hop ikiye bir ve bunu yaparım 
Barcelona gibi harcarım X2
Sakin ol hadi inine gir 
Al sana soru ooo birini bil 
Kim bu hı? Grogi mi 
�Yeni yetme dediğin adam sizden iyi� 
Yüzüne tükürsen diyecek şükür 
Onun tek derdi benimle bi gece 
Biticek mi derdin ister bin aşık olur hani gidecektin


Rapçiler de buna benzer çoğu mal 
Kuliste yap dedikodu çıkışta gir koluma 
Yolunu bul oluru bu onuru yok onların karnı tok 
Hep gider var ama geliri yok 
Rapi bilen yok ama yapan çok 
Bu yüzden evde ailem okulda hocam 
Saygı duymaz emekler boşa 
Anlatamazsın derdini 
O zaman rengini bul duvarını boya 
Ya da derdini yaz kağıtlara 
Gir stüdyoya kaydet 
Hadi dj plaklarını harbet 
Ya da b boy kareni bul danset 
Ghetto bastır omuzlarda yaşa hiphop ı 
Ruhuna endorfin hapı 
Rap bol giymekten fazlası 
11 eylül gibi sahte değil 
Olsa da milyon dolarların maalesef bu ruha sahip olamazsın 
Aşk parçasıyla dolsa da cebin 
Sorsa da kızlar sürekli seni 
olamazsın asla bizim gibi 
sahnede hiphop hiphop duramazsın 
Dur daha yeni başladık 
Bu bütünün bi parçası 
Sahneleri de salladık 
Ama cebimiz boş amcası 
Beni tanımaz kalçası 
Kız tavlamak için rap yapmadım 
İşim hip hop ikiye bir ve bunu yaparım 
Barcelona gibi harcarım X2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder