14 Ocak 2013 Pazartesi

Bazuka - Bu Akşam Gidiyorum şarkı sözü

Bazuka Bu Akşam Gidiyorum Şarkı Sözü
Soğuk Gecede Güneş Bekler
Hayal Kurardım
Gökyüzüne Yıldız Koyar Seni Yazardım
Hiç Geçme Yannımda Kal Burda Ol Diye
Rüyalarıma Seni Alır Çok Geç Kalkardım
İstemeden Renkler Siyah Değil Sarıydım
Dinle Hiç Bir Şey Söyleme
Bu Son Sözlerim Hoşcakal Sevgilim
Bil Bu Akşam Gidiyorum
Bu Son Sözlerim Hoşcakal Sevgilim
Bil Bu Akşam Gidiyorum
sarkisozu.acikgoz.org
Küçük Bir Işık Sensiz Günler İçin Yanarken
Zor Olmayan Veda Bizim Değil Biterken
Anlasana Sana Son Şarkımda
Bu Son Sözlerim Hoşcakal Sevgilim
Bil Bu Akşam Gidiyorum
Bu Son Sözlerim Hoşcakal Sevgilim
Bil Bu Akşam Gidiyorum
Sesin Kokun Tadı Aklımda
Tam Şu Anda
Son Bakışın Silinmez Aklımdan
Bu Son Sözlerim Hoşcakal Sevgilim
Bil Bu Akşam Gidiyorum
Bu Son Sözlerim Hoşcakal Sevgilim
Bil Bu Akşam Gidiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder