10 Ocak 2013 Perşembe

Fatih Kısaparmak – Ansızın

Ansızın bir resim düşer
Hiç yaşanmamış bir ömür gibi
Anılar çığ gibi düşer üstüme
Gözlerin gelir aklıma
Sevdamız kavgamız acılarımız
Bir ömür bittimi şimdi
Perde kapandımı
Gidiyorum galiba gidiyorum ansızın
Ansızın
Damla damla zehir olmuş kalbimde sizin
Yaşamadan anlamazsın anlayamazsın
Kimse görmeden çöl, geri dönmeyen kuşlar
Efkar başar ansızın
En hazin vedalara. gecikmiş sevdalara
Yaprak döker ansızın
İçimde yemyeşil bir
Dal kırılıverir ansızın
Ömrümün son saati
Kaça kuruluverir ansızın
Yüreğimde volkanlar
Bir mavzer gibi patlar ansızın
Düşlerin sahiline
Vurur deli dalgalar ansızın
Kar yağar saçlarıma
Ölmek duygusu gibi ansızın
Yaşanmamış seneler
Akıverir şu gibi ansızın
Sen yanımdayken bile
Ben seni özlerim ansızın
Ya sana doyamadan
Kapanırsa gözlerim ansızın
Göz açıp kapar gibi geçiverdi seneler
Ya sana doymadan çekip gidersem ansızın
Bir başına kalırsan bu kahpe dünyada
Kimsesiz yapayalnız
Ya hayatın takviminden son yaprakta düşerse
Yarım kalırsa şarkımız
Ve bir çocuk ağlarsa gözlerinde apansız
Ben o zaman olurum
Aşkım hayat bağım her şeyim
Sen benim bütün sevgilerimsin
Sen kalbimde değilsin sen benim kalbimimsin
Sen yanımdayken bile
Ben seni özlerim ansızın
Ya sana doymadan
Kapanırsa gözlerim ansızın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder