5 Ocak 2013 Cumartesi

Yildiz Tilbe – Hayati Tespih Yapmışım

Yıldız Tilbe Hayatı Tesbih Yapmışım Şarkı Sözü
Aşktan ölen tekrar ölmez diyorlar
Kırılan kalb tekrar sevmez diyorlar
O gitti tekrar dönmez diyorlar
Söylesene söyle inanayımı
Söylesene söyle inanayımı
Lehne
Hayatı tespih yapmışım salıyormuşum
Adını duydukça ağlıyormuşum
Deli diyorlarmış benim halime
Gelmişine geçmişine sayıyormuşum
Hayatı tespih yapmışım salıyormuşum
Adını duydukça ağlıyormuşum
Deli diyorlarmış benim halime
Gelmişine geçmişine sayıyormuşum
sarkisozu.acikgoz.org
Akan göz yaşımı kurut diyorlar
Çoştu gönül avut diyorlar
Unut artık onu unut diyorlar
Söylesene söyle inanayımı
Söylesene söyle inanayımı
Hayatı tespih yapmışım salıyormuşum
Adını duydukça ağlıyormuşum
Deli diyorlarmış benim halime
Gelmişine geçmişine sayıyormuşum
Hayatı tespih yapmışım salıyormuşum
Adını duydukça ağlıyormuşum
Deli diyorlarmış benim halime
Gelmişine geçmişine sayıyormuşum
Gönlümde dikili mezar taşına
Beleme yazdırdım boşu boşuna
Sevmemiş diyorlar allah aşkına
Söylesene söyle inanayımı
Söylesene söyle inanayımı
Hayatı tespih yapmışım salıyormuşum
Adını duydukça ağlıyormuşum
Deli diyorlarmış benim halime
Gelmişine geçmişine sayıyormuşum
Hayatı tespih yapmışım salıyormuşum
Adını duydukça ağlıyormuşum
Deli diyorlarmış benim halime
Gelmişine geçmişine sayıyormuşum
sarkisozu.acikgoz.org
Hayatı tespih yapmışım salıyormuşum
Adını duydukça ağlıyormuşum
Deli diyorlarmış benim halime
Gelmişine geçmişine sayıyormuşum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder