8 Temmuz 2011 Cuma

Diyar Pala - Yerin Altında (ft. Patron & RapAngels) Şarkı Sözü

Diyar Pala Tüm Şarkı Sözleri


[Diyar Pala Nakarat]
Gidilen her yol mu yanlış ?
Bu veletler kimlere kanmış?
Yerin altında yangın var
Buna ne demeli bilemem git söndür
Çocuksu hayaller, Ve boş muhabbetler
Ölümüne denemelisin ya da kaderini
Yaşamalısın bir yere varacaksan


[Patron]
Diyar Pala, dedi biraz bana rhyme yapsana
Sigaramı alıp daha beati duyamadan belirdi diss kafamda
Beat ve güm! Kelime aklımda, merak ettiğimiz yok lan kalsın
Zaten hepsi de senin hakkında! At bunları çöpe
Yeraltı fondip Patron nigga yolun en başında
Kinime kilidi vurabileceksem dahi bu rap bana engel
Diss'imi beklemeden atacaksam dahi sus rap buna benzer
Yeraltı mafiş amin abi rap bu kalbe katil aksi istikamet
Yolumuz uzun ve yorucu konumum yorgun olgu zordaysa da durumum
Taktire ne lazım rapçi dersem elma, ibne dersem armut ol defol
Yerin altına girene dek duman görür gönül hali fali malum of!
İçerisi ateşten geçilmez, kafir alimlerce zalim bu yavru koç
Manita mesir yeyince görmez önünü salak oysa namlu boş
Gene mi benim bedeli günahın kene mi kemirdi senin suratı
Göte koyunca turatıp bu kuralı dumanın beni vuranın muradı yok
Bira üstüne hüüp kafa zum, adı yok, bileti kesilen adamın açılır alnı
Kangren dekan seçen vekil aklı, başkası tarafından
Tutulan tasması anahtar altında paspasın. Eğer kafana
Bir şey koyduysan seni kum tanesi gibi zıplatacak
Kafana hiphop, koyduysan seni sahnede ben gibi parlatacak
Önce saygı duyda dinle kuyudan inme duyum alarak uymaz kimse
Su uyur uyumaz düşman, eder dostu köle. Oysa bense kunta kinte


[Diyar Pala Nakarat]
Gidilen her yol mu yanlış ?
Bu veletler kimlere kanmış?
Yerin altında yangın var
Buna ne demeli bilemem git söndür
Çocuksu hayaller, Ve boş muhabbetler
Ölümüne denemelisin ya da kaderini
Yaşamalısın bir yere varacaksan


[Q (RapAngels)]
Kadı kızı kim sana söyledi bu yalanı
Yalakalık adın arı gibi çalışın siz
Kime vaftiz niye var diss?
Kime tasdik yanık bağrın el pençe plastik
Plan 1 elime dolanan o saçı yolabilir
Ve double platin plaket ikide dikine
Gideme tohumu gelse ekime fucking
Şişme bir gocuk iş yapamaz gocun varsa
Yaran seni yaran mı var seni saran mı var
Atlı bu bar kubar bağla ata
Harman taylar benden medet umar
3 buçuk atar ama yan yatar uçuk
O mangal sucuk karı cephede bir pusucuk
Cuk diye rhyme ucu kaçmış mucuk
Kaymaz kauçuk kuçu. Gel kuçu kuçu kuçu


[Pi (RapAngels)]
Otomatik uzi belime takıp u dönüşünü
Yaptığım her kavşak artık benim
Kendime liderim ekip ölümüne doğru
Son hedefe dönebilen o otorite kendim
Birikim kendim kazık atın (doğru)
Satıcısınız (yanlış) ben en iyi (doğru)
Bu metezori (yanlış) ateşe kodumun odunu
Yanmış o doğru yalanmış (yanlış)
Kamerayı şöyle bana bi çevirme
Kapana kapanla savaş açılmaz
O bi kapanmayan yara kanı kabuk olur
Acısı geçene kadar onu kanatanı
Unutanın adı kanar ya yakan alevini sakın
Asıl o körüğe mezara bi kazı yapın
Asıl azana bi asılın ateşe bi atılın
Asıl hası benim asırın en arkaya
Çakılın en öndeyim bakının


[Diyar Pala Nakarat]
Gidilen her yol mu yanlış ?
Bu veletler kimlere kanmış?
Yerin altında yangın var
Buna ne demeli bilemem git söndür
Çocuksu hayaller, Ve boş muhabbetler
Ölümüne denemelisin ya da kaderini
Yaşamalısın bir yere varacaksan

Diyar Pala Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder