24 Haziran 2011 Cuma

Ramiz - Hatalarım (ft. Cem Özkan) Şarkı Sözü

Ramiz Tüm Şarkı Sözleri



[Cem Özkan - Nakarat]
Yaşamda pek çok hatam oldu elbet
Kim bilir kaç kalp kırdım fesata niyet
Eğer seni üzdüysen n'olur affet
Affetmezsen günahımı sırtlarım elbet


[Ramiz]
Bazen karşı konulmaz öfkeler hayatı zehreder
Kalbini sökseler aşkı yok etseler
İçini deşseler yerine konulmaz
Hiç birşey maalesef bu kader
Gözler saklanır özür dilemek zor gelir
Yaşanan seneler ve anılar bir valizdedir
Bilinir uzaklaşılan her adım kemirir
İçine ruhunu ve bedenini devirir
Keşke bir yara kadar basit olsa
Tedavisi olmayan bir kesit oysa
Biri de içimdeki bu acıyı bir sorsa
Sussa birden herkes ve de zaman dursa
Yıkılanlar yakılanlar kül olur
Yaşananlar ve umutlar kor olur
Yangını söndürmek için göz göl olur
Yaz sıcağında mevsim güz olur


[Cem Özkan - Nakarat]
Yaşamda pek çok hatam oldu elbet
Kim bilir kaç kalp kırdım fesata niyet
Eğer seni üzdüysen n'olur affet
Affetmezsen günahımı sırtlarım elbet


[Ramiz]
Neden uydum nefsime bilmem
Yerle bir ettim bunca güzel şeyi
Bugün aynaya bakmaya korkarım
Görmekten içimdeki boş öfkeyi
Kime sorsam suçlusun der diye
Öldürdüm içimdeki pis gevezeyi
Bu bir kambur oldu belimde
Hergün büyüdü ve rezil etti beni
Kaç damla gözyaşına sebep olmuşum
İçi boşmuşum kalp kırıp durmuşum
Sen sustukça ben inadına konuşmuşum
Belki de kendime yenilmeye korkmuşum
Büyüdüm derken ben yokmuşum
Yüreğini sofram yapıp yutmuşum
Susmak varken esmek yel gibi
Durmak varken gitmek el gibi
Gitmek el gibi...


[Cem Özkan - Nakarat]
Yaşamda pek çok hatam oldu elbet
Kim bilir kaç kalp kırdım fesata niyet
Eğer seni üzdüysen n'olur affet
Affetmezsen günahımı sırtlarım elbet

Ramiz Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder