6 Nisan 2011 Çarşamba

Beta - Gaipten Rapler Korosu Şarkı Sözü

Beta Tüm Şarkı Sözleri


Hop yeraltı benim oğlum
Dur seni paspas gibi koydum
Dükkanın önüne rapim ordu
Diyorsan erlerin senin olsun
Onun rape vedası makber olur
Ve de her an mizansen
Bar lafları bel altı zaten
Memnun oldum Sebastian Berk
Ben seni rencide ederken
Başvururum testise
Olurum rape mümessil hep tüketti
Beni TV'de izleyince Exhlikeyf
Ses yoktu ve text yazıyorsun
Hep denk olamıyor be kızıyorum
Hep sıçarken rap yapıyorum
Sen rap yaparken hep sıçıyorsun be


[Nakarat X2]
Garip her şey çok yeah yeah yeah!
Kurtar müziğini mayday mayday
Yeraltı resmen defolu yeah!
Gaipten rapler korosu bu!


Sonra işte sizin yüzünüzden
Yptığımız müzikten utanıyoruz yani
Bu bu nasıl bir olaydır ki
Ben sinirli olamıyorum


Laubali olmadan uzakta durun
Hedefim Türk Rap'i kuşatma yolu
Hiç stil olamıyor dudakta uçuk
Sen şekil yapsan da yuvarlak olur
Hassas olma ses getir bu mesleğin
Temeli yapsan olacak estetik
Ve bu sebepten ötürü ben yılanı
Koynumda değil pantolonda beslerim
Mektebim eski bir sınırım yok
Benim hislerim de çıt kırılır
Mc dediklerin hep yılışık
Facebook'ta yaparsın single'ını
Utanma olur insanda birazcık
Söyle bu durumda kim haklı
Tatmin etmedi bana olan itaatın
Sen hapçısın ama ben hiphop'çı


[Nakarat X2]
Garip her şey çok yeah yeah yeah!
Kurtar müziğini mayday mayday
Yeraltı resmen defolu yeah!
Gaipten rapler korosu bu!

Beta Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder